Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/468
Title: การศึกษาความรู้สึกเชิงจำนวนและความก้าวหน้าในการเรียนรู้วิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนที่เรียนโดยเน้นกระบวนการได้มาซึ่งความรู้
Other Titles: The Study of Number Senses and Progressive in Learning Mathematics of Students that Learn by the Process which Focus on the Acquisition of Knowledge
Authors: วิษณุ นภาพันธ์
กรวิภา ก้องกุล
จริยา สังข์แก้ว
Keywords: คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (วท.ม.(คณิตศาสตร์และคณิตศาสตร์ศึกษา)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/468
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jariya 00214312.pdf8.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.