Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิษณุ นภาพันธ์th_TH
dc.contributor.advisorกรวิภา ก้องกุลth_TH
dc.contributor.authorจริยา สังข์แก้วth_TH
dc.date.accessioned2022-11-24T07:06:08Z-
dc.date.available2022-11-24T07:06:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/468-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วท.ม.(คณิตศาสตร์และคณิตศาสตร์ศึกษา)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectคณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอนth_TH
dc.titleการศึกษาความรู้สึกเชิงจำนวนและความก้าวหน้าในการเรียนรู้วิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนที่เรียนโดยเน้นกระบวนการได้มาซึ่งความรู้th_TH
dc.title.alternativeThe Study of Number Senses and Progressive in Learning Mathematics of Students that Learn by the Process which Focus on the Acquisition of Knowledgeth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jariya 00214312.pdf8.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.