Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Title: ประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้
Other Titles: Consumer Experience, Involvement, and Loyalty in House Brand Products : A Case Study of Tesco Brand Products.
Authors: อรจันทร์ ศิริโชติ
อนิวัช แก้วจำนงค์
ปิติพงษ์ สุคนธผล
Keywords: ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- วิจัย
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ -- วิจัย
พฤติกรรมผู้บริโภค -- วิจัย
Issue Date: 2016
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pitipong 00214577.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.