Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Title: | ประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้ |
Other Titles: | Consumer Experience, Involvement, and Loyalty in House Brand Products : A Case Study of Tesco Brand Products. |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ อนิวัช แก้วจำนงค์ ปิติพงษ์ สุคนธผล |
Keywords: | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- วิจัย ผู้บริโภค -- ทัศนคติ -- วิจัย พฤติกรรมผู้บริโภค -- วิจัย |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pitipong 00214577.pdf | 3.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.