DSpace Repository
ประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้
Login
DSpace Home
→
Faculty / Faculty Establishment Project
→
Faculty Of Economics and Business Administration
→
Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้
ปิติพงษ์ สุคนธผล
URI:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Date:
2016
Description:
ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559.
Show full item record
Files in this item
Name:
Pitipong 00214577.pdf
Size:
3.638Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Theses
[32]
วิทยานิพนธ์, ดุษฎีนิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register