Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อรจันทร์ ศิริโชติ | th_TH |
dc.contributor.advisor | อนิวัช แก้วจำนงค์ | th_TH |
dc.contributor.author | ปิติพงษ์ สุคนธผล | th_TH |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T06:55:55Z | - |
dc.date.available | 2022-01-14T06:55:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392 | - |
dc.description | ปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559. | th_TH |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยทักษิณ | th_TH |
dc.subject | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- วิจัย | th_TH |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ทัศนคติ -- วิจัย | th_TH |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- วิจัย | th_TH |
dc.title | ประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้ | th_TH |
dc.title.alternative | Consumer Experience, Involvement, and Loyalty in House Brand Products : A Case Study of Tesco Brand Products. | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pitipong 00214577.pdf | 3.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.