Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorอนิวัช แก้วจำนงค์th_TH
dc.contributor.authorปิติพงษ์ สุคนธผลth_TH
dc.date.accessioned2022-01-14T06:55:55Z-
dc.date.available2022-01-14T06:55:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/392-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- วิจัยth_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- ทัศนคติ -- วิจัยth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- วิจัยth_TH
dc.titleประสบการณ์ ความเกี่ยวพัน และความจงรักภักดีของผู้บริโภคในสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ : กรณีศึกษาสินค้าแบรนด์เทสโก้th_TH
dc.title.alternativeConsumer Experience, Involvement, and Loyalty in House Brand Products : A Case Study of Tesco Brand Products.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pitipong 00214577.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.