Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93
Title: | พฤติกรรมและการรับรู้การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศของประชาชนในจังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Behavior and Perceived Integrated Marketing Communication of Cosmetics Products Imported From Foreign Countries in the Eyes of People in SongKhla Province. |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ เจษฎา นกน้อย กันณ์ทรากร ขวัญโต๊ะเร๊ะ |
Keywords: | การสื่อสารทางการตลาด การตลาด การส่งเสริมการขาย พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kantarakom 00210703.pdf | 7.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.