Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93
Title: พฤติกรรมและการรับรู้การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศของประชาชนในจังหวัดสงขลา
Other Titles: Behavior and Perceived Integrated Marketing Communication of Cosmetics Products Imported From Foreign Countries in the Eyes of People in SongKhla Province.
Authors: อรจันทร์ ศิริโชติ
เจษฎา นกน้อย
กันณ์ทรากร ขวัญโต๊ะเร๊ะ
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด
การตลาด
การส่งเสริมการขาย
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kantarakom 00210703.pdf7.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.