Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorเจษฎา นกน้อยth_TH
dc.contributor.authorกันณ์ทรากร ขวัญโต๊ะเร๊ะth_TH
dc.date.accessioned2021-04-26T07:49:16Z-
dc.date.available2021-04-26T07:49:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/93-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดth_TH
dc.subjectการตลาดth_TH
dc.subjectการส่งเสริมการขายth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคth_TH
dc.titleพฤติกรรมและการรับรู้การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศของประชาชนในจังหวัดสงขลาth_TH
dc.title.alternativeBehavior and Perceived Integrated Marketing Communication of Cosmetics Products Imported From Foreign Countries in the Eyes of People in SongKhla Province.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kantarakom 00210703.pdf7.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.