Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/83
Title: ผลการจัดการเรียนรู้รูปแบบซิปปา (CIPPA) ร่วมกับเทคนิคผังกราฟิกที่มีผลต่อความคิดเชิงมโนทัศน์ และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนกลุ่มสาระการเรียนรู้ สังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรม ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Result of Using CIPPA Learning Model with Graphic Organizer Technique on Conceptual Thinking and Learning Achievement of Social Studies Religions and Culture Strand of Grade 5 Students.
Authors: วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน
อมลวรรณ วีระธรรมโม
จุฬารัตน์ สุวรรณโรจน์
Keywords: สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
ความคิดรวบยอด -- การศึกษาและการสอน
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2015
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/83
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jularat 00210594.pdf137.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.