Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/83
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิทวัฒน์ ขัตติยะมานth_TH
dc.contributor.advisorอมลวรรณ วีระธรรมโมth_TH
dc.contributor.authorจุฬารัตน์ สุวรรณโรจน์th_TH
dc.date.accessioned2021-01-28T03:17:51Z-
dc.date.available2021-01-28T03:17:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/83-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectสังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัยth_TH
dc.subjectความคิดรวบยอด -- การศึกษาและการสอนth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัยth_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้รูปแบบซิปปา (CIPPA) ร่วมกับเทคนิคผังกราฟิกที่มีผลต่อความคิดเชิงมโนทัศน์ และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนกลุ่มสาระการเรียนรู้ สังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรม ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5th_TH
dc.title.alternativeResult of Using CIPPA Learning Model with Graphic Organizer Technique on Conceptual Thinking and Learning Achievement of Social Studies Religions and Culture Strand of Grade 5 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jularat 00210594.pdf137.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.