Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806
Title: | ผลของการสอนตามแนวคิดแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับการใช้ผังกราฟิกที่มีต่อความสามารถในการอ่านจับใจความ และการเขียนสรุปความภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 |
Other Titles: | The Effect of Murdoch Integrated Approach (MIA) with Graphic Organizer on Reading for Main Idea and Summary Writing Abilities in English of Prathomsuksa 6 Students. |
Authors: | นพเก้า ณ พัทลุง ชวนพิศ ชุมคง วรรณพร รัตนะ |
Keywords: | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม. (หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wanaphon Rattana 00220551.pdf | 29.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.