Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806
Title: ผลของการสอนตามแนวคิดแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับการใช้ผังกราฟิกที่มีต่อความสามารถในการอ่านจับใจความ และการเขียนสรุปความภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: The Effect of Murdoch Integrated Approach (MIA) with Graphic Organizer on Reading for Main Idea and Summary Writing Abilities in English of Prathomsuksa 6 Students.
Authors: นพเก้า ณ พัทลุง
ชวนพิศ ชุมคง
วรรณพร รัตนะ
Keywords: ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
Issue Date: 2020
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม. (หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wanaphon Rattana 00220551.pdf29.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.