Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.advisorชวนพิศ ชุมคงth_TH
dc.contributor.authorวรรณพร รัตนะth_TH
dc.date.accessioned2024-02-28T03:23:29Z-
dc.date.available2024-02-28T03:23:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/806-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม. (หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.subjectภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.titleผลของการสอนตามแนวคิดแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับการใช้ผังกราฟิกที่มีต่อความสามารถในการอ่านจับใจความ และการเขียนสรุปความภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6th_TH
dc.title.alternativeThe Effect of Murdoch Integrated Approach (MIA) with Graphic Organizer on Reading for Main Idea and Summary Writing Abilities in English of Prathomsuksa 6 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wanaphon Rattana 00220551.pdf29.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.