Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579
Title: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าที่ซื้อสิ้นค้าแฟชั่นในพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ |
Other Titles: | Factors Influencing Customer E-Loyalty in Buying Fashion Goods. |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ เจษฎา นกน้อย ดลนภัส บุญแก้ว |
Keywords: | การตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค การพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ การตลาดอินเทอร์เน็ต |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Donnaphat Boonkaew 00217292.pdf | 26.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.