Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าที่ซื้อสิ้นค้าแฟชั่นในพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
Other Titles: Factors Influencing Customer E-Loyalty in Buying Fashion Goods.
Authors: อรจันทร์ ศิริโชติ
เจษฎา นกน้อย
ดลนภัส บุญแก้ว
Keywords: การตลาด
พฤติกรรมผู้บริโภค
การพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
การตลาดอินเทอร์เน็ต
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Donnaphat Boonkaew 00217292.pdf26.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.