Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorเจษฎา นกน้อยth_TH
dc.contributor.authorดลนภัส บุญแก้วth_TH
dc.date.accessioned2023-03-02T08:39:02Z-
dc.date.available2023-03-02T08:39:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/579-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการตลาดth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคth_TH
dc.subjectการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์th_TH
dc.subjectการตลาดอินเทอร์เน็ตth_TH
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าที่ซื้อสิ้นค้าแฟชั่นในพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์th_TH
dc.title.alternativeFactors Influencing Customer E-Loyalty in Buying Fashion Goods.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Donnaphat Boonkaew 00217292.pdf26.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.