Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในความคิดเห็นของลูกค้าในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Service Marketing Mix Factors of Personal Automobile Businesses in the Eyes of Customer in Hat Yai Municipality, Songkhla Province. |
Authors: | อรจันทร์ ศิริโชติ วาสนา สุวรรณวิจิตร สุนิสา เพ็ชรสังข์ |
Keywords: | การตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลา รถยนต์ -- การตลาด |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sunisa Phetsang 00209005.pdf | 49.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.