Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในความคิดเห็นของลูกค้าในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Service Marketing Mix Factors of Personal Automobile Businesses in the Eyes of Customer in Hat Yai Municipality, Songkhla Province.
Authors: อรจันทร์ ศิริโชติ
วาสนา สุวรรณวิจิตร
สุนิสา เพ็ชรสังข์
Keywords: การตลาด
พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลา
รถยนต์ -- การตลาด
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sunisa Phetsang 00209005.pdf49.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.