Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorวาสนา สุวรรณวิจิตรth_TH
dc.contributor.authorสุนิสา เพ็ชรสังข์th_TH
dc.date.accessioned2022-12-01T08:36:38Z-
dc.date.available2022-12-01T08:36:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/561-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์(บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการตลาดth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สงขลาth_TH
dc.subjectรถยนต์ -- การตลาดth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในความคิดเห็นของลูกค้าในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาth_TH
dc.title.alternativeService Marketing Mix Factors of Personal Automobile Businesses in the Eyes of Customer in Hat Yai Municipality, Songkhla Province.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sunisa Phetsang 00209005.pdf49.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.