Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/417
Title: ความเข้าใจมโนมติทางวิทยาศาสตร์ เรื่องการไทเทรต ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โดยการจัดการเรียนรู้ด้วยวิธีสร้างแบบจำลอง-สังเกต-สะท้อนความคิด-อธิบาย ร่วมกับการอธิบายปรากฎการณ์ทางเคมีสามระดับ
Other Titles: Scientific Conceptual Understanding on Titration through Model-Observe-Reflect-Explain Incorporated with Three Levels of Chemical Representation for Grade 11th Students
Authors: พูนสุข อุดม
นินนาท์ จันทร์สูรย์
สุพัตรา พรหมฤทธิ์
Keywords: เคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
เคมีวิเคราะห์
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/417
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Supattra b00214316.pdf8.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.