Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/415
Title: ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้บริบทเป็นฐาน เรื่องอัตราการเกิดปฏิกิริยาเคมีที่มีต่อการพัฒนาความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Context-Based Learning on Rate of Chemical Reaction to the Development of Critical Thinking of Matthayomsuksa 5 Students
Authors: นินนาท์ จันทร์สูรย์
กฤธยากาญจน์ โตพิทักษ์
เสาวภาคย์ สังฆานาคินทร์
Keywords: เคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
ความคิดอย่างมีวิจารณญาณ
Issue Date: 2018
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/415
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saowapak 00215256.pdf15.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.