Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/410
Title: การจัดการเรียนรู้รูปแบบการสอนทักษะปฏิบัติตามแนวคิดของเดวีส์ร่วมกับเทคนิคการเรียนรู้แบบเพื่อนคู่คิด ที่มีต่อทักษะปฏิบัติและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน เรื่อง การใช้โปรแกรมนำเสนองาน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Learning Styles Davies' Instructional Model for Psychomotor Domain with Thik-Pair-Share on Practical Technique Skills and Learning Achievement on Presentation Program Topic of Primary Grade 4 Students
Authors: วิภาฤดี วิภาวิน
นพเก้า ณ พัทลุง
นาอีม๊ะ ราเซะบิง
Keywords: คอมพิวเตอร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2017
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2560.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/410
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naemah 00214696.pdf10.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.