Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิภาฤดี วิภาวินth_TH
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.authorนาอีม๊ะ ราเซะบิงth_TH
dc.date.accessioned2022-04-19T09:08:19Z-
dc.date.available2022-04-19T09:08:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/410-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2560.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectคอมพิวเตอร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัยth_TH
dc.titleการจัดการเรียนรู้รูปแบบการสอนทักษะปฏิบัติตามแนวคิดของเดวีส์ร่วมกับเทคนิคการเรียนรู้แบบเพื่อนคู่คิด ที่มีต่อทักษะปฏิบัติและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน เรื่อง การใช้โปรแกรมนำเสนองาน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4th_TH
dc.title.alternativeLearning Styles Davies' Instructional Model for Psychomotor Domain with Thik-Pair-Share on Practical Technique Skills and Learning Achievement on Presentation Program Topic of Primary Grade 4 Studentsth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naemah 00214696.pdf10.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.