Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/402
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิคการเรียนรู้ร่วมกันและกิจกรรมโครงงานวิทยาศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และเจตคติทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: The Results of Learning Together Cooperative Learning Technique and Science Project Learning on Learning Achievement of Science and Scientific Attitude of Primary Grade 5 Students.
Authors: กิตติธัช คงชะวัน
วิภาฤดี วิภาวิน
ฮุสนา บิลังโหลด
Keywords: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
โครงงานวิทยาศาสตร์
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2015
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/402
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Husna 00210606.pdf12.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.