Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/393
Title: ผลการสอนรูปแบบซิปปา (CIPPA) ร่วมกับเทคนิคการตั้งคำถามของบลูม (Bloom) โดยใช้นิทานพื้นบ้านภาคใต้ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านและทักษะการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: The Results of using CIPPA Model with Bloom 's Questioning Technique in Southern Folk Tales on Reading Comprehension and Thinking Skill of Secondary Grade 3 Students.
Authors: นพเก้า ณ พัทลุง
อภิรัตน์ดา ทองแกมแก้ว
มัชชารวดี ชลสาคร
Keywords: ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
ภาษาไทย -- การอ่าน
Issue Date: 2015
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/393
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matcharawadee 00210649.pdf7.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.