Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.advisorอภิรัตน์ดา ทองแกมแก้วth_TH
dc.contributor.authorมัชชารวดี ชลสาครth_TH
dc.date.accessioned2022-01-14T07:00:38Z-
dc.date.available2022-01-14T07:00:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/393-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.subjectภาษาไทย -- การอ่านth_TH
dc.titleผลการสอนรูปแบบซิปปา (CIPPA) ร่วมกับเทคนิคการตั้งคำถามของบลูม (Bloom) โดยใช้นิทานพื้นบ้านภาคใต้ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านและทักษะการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3th_TH
dc.title.alternativeThe Results of using CIPPA Model with Bloom 's Questioning Technique in Southern Folk Tales on Reading Comprehension and Thinking Skill of Secondary Grade 3 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matcharawadee 00210649.pdf7.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.