Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/383
Title: ผลการจัดการเรียนรู้ตามแนวสะเต็มศึกษาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: The Effects of a STEM Educational Approach on Student's Learning and Analytical Thinking Abilities: Case Study of Science Class for Primary Grade 6 Students.
Authors: นินนาท์ จันทร์สูรย์
นพเก้า ณ พัทลุง
ไมซารอห์ สาและ
Keywords: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
Issue Date: 2018
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/383
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maisaro Salaeh 00209338.pdf9.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.