Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/333
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบ CCA ร่วมกับกิจกรรมการแสดงทางวิทยาศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์และจิตวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: The Results of CCA Teaching Model with Science Show Activity on Science Learning Achievement, Science Process Skill and Scientific Mind of Primary Grade 5 Students.
Authors: อมลวรรณ วีระธรรมโม
วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน
พิชญา ยวงใย
Keywords: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิจัย
Issue Date: 2014
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2557.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/333
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pichaya 00214273.pdf170.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.