Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/320
Title: | การใช้รูปแบบการเรียนการสอนทักษะปฏิบัติของแฮร์โรว์ร่วมกับกระบวนการกลุ่มที่มีต่อความสามารถในการเขียนโปรแกรมคอมพิวเตอร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | Using Harrow 's Instructional Model for Psychomotor Domain with Group Process on Computer Programming Competency of Matthayomsuka 4 Students. |
Authors: | เดือนเพ็ญ กชกรจารุพงศ์ นพเก้า ณ พัทลุง ซาวาตี บือราเฮง |
Keywords: | คอมพิวเตอร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การเขียนโปรแกรม (คอมพิวเตอร์) |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/320 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sawatee 00212894.pdf | 109.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.