Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/320
Title: การใช้รูปแบบการเรียนการสอนทักษะปฏิบัติของแฮร์โรว์ร่วมกับกระบวนการกลุ่มที่มีต่อความสามารถในการเขียนโปรแกรมคอมพิวเตอร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Using Harrow 's Instructional Model for Psychomotor Domain with Group Process on Computer Programming Competency of Matthayomsuka 4 Students.
Authors: เดือนเพ็ญ กชกรจารุพงศ์
นพเก้า ณ พัทลุง
ซาวาตี บือราเฮง
Keywords: คอมพิวเตอร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
การเขียนโปรแกรม (คอมพิวเตอร์)
Issue Date: 2018
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/320
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sawatee 00212894.pdf109.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.