Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/315
Title: ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้รูปแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับเรื่องราวในท้องถิ่นจังหวัดกระบี่ ที่มีผลต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: Result of Murdouch Integrated Approach (MIA) with Stories of Krabi Province on Reading Comprehension and Learning Achievement of English Language of Ninth-Grade Students
Authors: นพเก้า ณ พัทลุง
วิภาฤดี วิภาวิน
อดิศักดิ์ ชนะเมือง
Keywords: ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- วิจัย
ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- วิจัย
Issue Date: 2020
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/315
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adisak 00210598.pdf144.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.