Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/305
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบวงจรการเรียนรู้ 7 ขั้น (7E) ร่วมกับการอธิบายปรากฏการณ์ทางเคมี 3 ระดับ ที่มีต่อความสามารถในการคิดวิเคราะห์ เรื่อง ปริมาณสัมพันธ์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | Effects of 7E Learning Cycle Model with Three Levels of Chemical Representation on Analytical Thinking Ability on Stoichiometry of 10th Grade Students. |
Authors: | นพเก้า ณ พัทลุง นินนาท์ จันทร์สูรย์ นวลอนงค์ ชัยกิจ |
Keywords: | ปริมาณสัมพันธ์ วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การสอนด้วยสื่อ |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/305 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nual-anong 212574.pdf | 98.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.