Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/305
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบวงจรการเรียนรู้ 7 ขั้น (7E) ร่วมกับการอธิบายปรากฏการณ์ทางเคมี 3 ระดับ ที่มีต่อความสามารถในการคิดวิเคราะห์ เรื่อง ปริมาณสัมพันธ์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Effects of 7E Learning Cycle Model with Three Levels of Chemical Representation on Analytical Thinking Ability on Stoichiometry of 10th Grade Students.
Authors: นพเก้า ณ พัทลุง
นินนาท์ จันทร์สูรย์
นวลอนงค์ ชัยกิจ
Keywords: ปริมาณสัมพันธ์
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
การสอนด้วยสื่อ
Issue Date: 2015
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/305
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nual-anong 212574.pdf98.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.