Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/302
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีสอนแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับการใช้คำถามของบลูม (Bloom) ที่มีผลต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | The Results of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) with Questioning of Bloom's Taxonomy Affected Reading Comprehension and Analytical Thinking Abilities of Secondary Grade Four Students. |
Authors: | วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน อมลวรรณ วีระธรรมโม ชินโชติ มณีโชติ |
Keywords: | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย ความคิดและการคิด การอ่านขั้นประถมศึกษา |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/302 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chinnachote 00214237.pdf | 10.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.