Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/302
Title: ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีสอนแบบบูรณาการของเมอร์ดอกซ์ (MIA) ร่วมกับการใช้คำถามของบลูม (Bloom) ที่มีผลต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: The Results of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) with Questioning of Bloom's Taxonomy Affected Reading Comprehension and Analytical Thinking Abilities of Secondary Grade Four Students.
Authors: วิทวัฒน์ ขัตติยะมาน
อมลวรรณ วีระธรรมโม
ชินโชติ มณีโชติ
Keywords: ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- วิจัย
ความคิดและการคิด
การอ่านขั้นประถมศึกษา
Issue Date: 2018
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/302
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chinnachote 00214237.pdf10.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.