Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252
Title: การรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพการบริการที่มีอิทธิพลต่อความเชื่อมั่นในการตัดสินใจเลือกใช้สินเชื่อรถยนต์มือสอง
Other Titles: Perception of Image and Service Quality Influencing Trust in Decision - Making for Used Cars Credit.
Authors: วาสนา สุวรรณวิจิตร
อรจันทร์ ศิริโชติ
ปาลิตา ดำสุข
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- วิจัย
ภาพลักษณ์บริษัท
บริการลูกค้า
พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2020
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palita Damsuk 00210540.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.