Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252
Title: | การรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพการบริการที่มีอิทธิพลต่อความเชื่อมั่นในการตัดสินใจเลือกใช้สินเชื่อรถยนต์มือสอง |
Other Titles: | Perception of Image and Service Quality Influencing Trust in Decision - Making for Used Cars Credit. |
Authors: | วาสนา สุวรรณวิจิตร อรจันทร์ ศิริโชติ ปาลิตา ดำสุข |
Keywords: | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- วิจัย ภาพลักษณ์บริษัท บริการลูกค้า พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Palita Damsuk 00210540.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.