Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวาสนา สุวรรณวิจิตรth_TH
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.authorปาลิตา ดำสุขth_TH
dc.date.accessioned2021-09-30T05:35:23Z-
dc.date.available2021-09-30T05:35:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/252-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- วิจัยth_TH
dc.subjectภาพลักษณ์บริษัทth_TH
dc.subjectบริการลูกค้าth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคth_TH
dc.titleการรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพการบริการที่มีอิทธิพลต่อความเชื่อมั่นในการตัดสินใจเลือกใช้สินเชื่อรถยนต์มือสองth_TH
dc.title.alternativePerception of Image and Service Quality Influencing Trust in Decision - Making for Used Cars Credit.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palita Damsuk 00210540.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.