Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบอุปนัยร่วมกับการเรียนแบบร่วมมือแบบแบ่งกลุ่มผลสัมฤทธิ์ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | The Effects of Inductive Teaching and Student Teams Achievement Divisions on Learning Achievement and Mathematical Reasoning Ability of Grade 6 Students. |
Authors: | ชวนพิศ ชุมคง วิภาฤดี วิภาวิน จุฑามาศ จิตต์บุญ |
Keywords: | การสอน -- วิจัย คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Juthamas 00210173.pdf | 5.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.