Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชวนพิศ ชุมคงth_TH
dc.contributor.advisorวิภาฤดี วิภาวินth_TH
dc.contributor.authorจุฑามาศ จิตต์บุญth_TH
dc.date.accessioned2021-09-30T03:51:10Z-
dc.date.available2021-09-30T03:51:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการสอน -- วิจัยth_TH
dc.subjectคณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบอุปนัยร่วมกับการเรียนแบบร่วมมือแบบแบ่งกลุ่มผลสัมฤทธิ์ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4th_TH
dc.title.alternativeThe Effects of Inductive Teaching and Student Teams Achievement Divisions on Learning Achievement and Mathematical Reasoning Ability of Grade 6 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Juthamas 00210173.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.