Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบอุปนัยร่วมกับการเรียนแบบร่วมมือแบบแบ่งกลุ่มผลสัมฤทธิ์ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: The Effects of Inductive Teaching and Student Teams Achievement Divisions on Learning Achievement and Mathematical Reasoning Ability of Grade 6 Students.
Authors: ชวนพิศ ชุมคง
วิภาฤดี วิภาวิน
จุฑามาศ จิตต์บุญ
Keywords: การสอน -- วิจัย
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
Issue Date: 2020
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2563.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/234
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Juthamas 00210173.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.