Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบ Model-Observe-Reflex-Explain (MORE) ร่วมกับผังกราฟิก ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 |
Other Titles: | The Result of the Model - Observe - Reflex - Explain (MORE) with Graphic Organizers to Learning Achievement of Science Subject and Analytical Thinking Abilities of Mathayomsuksa 3 Students. |
Authors: | กิตติธัช คงชะวัน วิภาฤดี วิภาวิน หนึ่งฤทัย แสงทอง |
Keywords: | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การเรียนรู้ |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยทักษิณ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562. |
URI: | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nuengruethai 00210604.pdf | 5.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.