Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorกิตติธัช คงชะวันth_TH
dc.contributor.advisorวิภาฤดี วิภาวินth_TH
dc.contributor.authorหนึ่งฤทัย แสงทองth_TH
dc.date.accessioned2021-09-29T04:17:30Z-
dc.date.available2021-09-29T04:17:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนth_TH
dc.subjectทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์th_TH
dc.subjectวิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.subjectการเรียนรู้th_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบ Model-Observe-Reflex-Explain (MORE) ร่วมกับผังกราฟิก ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3th_TH
dc.title.alternativeThe Result of the Model - Observe - Reflex - Explain (MORE) with Graphic Organizers to Learning Achievement of Science Subject and Analytical Thinking Abilities of Mathayomsuksa 3 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nuengruethai 00210604.pdf5.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.