Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบ Model-Observe-Reflex-Explain (MORE) ร่วมกับผังกราฟิก ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: The Result of the Model - Observe - Reflex - Explain (MORE) with Graphic Organizers to Learning Achievement of Science Subject and Analytical Thinking Abilities of Mathayomsuksa 3 Students.
Authors: กิตติธัช คงชะวัน
วิภาฤดี วิภาวิน
หนึ่งฤทัย แสงทอง
Keywords: ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
การเรียนรู้
Issue Date: 2019
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/201
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nuengruethai 00210604.pdf5.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.