Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151
Title: การจัดการศึกษาตามแนวคิดทางการตลาดเพื่อสังคมที่มีผลต่อคุณภาพชีวิตของนิสิตระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยทักษิณ วิทยาเขตสงขลา
Other Titles: Education Management According to Social Marketing Concept that Affects to Quality of Life of Undergraduate Students in Thaksin University, Songkhla Campus.
Authors: นิรันดร์ จุลทรัพย์
อนิวัช แก้วจำนงค์
ภวินท์ ฤทธิ์ณรงค์
Keywords: การศึกษาขั้นอุดมศึกษา -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2016
Publisher: มหาวิทยาลัยทักษิณ
Description: วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การศึกษาเพื่อพัฒนาทรัพยากรมนุษย์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559.
URI: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pawin 00210628.pdf47.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.