Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนิรันดร์ จุลทรัพย์th_TH
dc.contributor.advisorอนิวัช แก้วจำนงค์th_TH
dc.contributor.authorภวินท์ ฤทธิ์ณรงค์th_TH
dc.date.accessioned2021-09-28T04:56:27Z-
dc.date.available2021-09-28T04:56:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การศึกษาเพื่อพัฒนาทรัพยากรมนุษย์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการศึกษาขั้นอุดมศึกษา -- การศึกษาและการสอนth_TH
dc.titleการจัดการศึกษาตามแนวคิดทางการตลาดเพื่อสังคมที่มีผลต่อคุณภาพชีวิตของนิสิตระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยทักษิณ วิทยาเขตสงขลาth_TH
dc.title.alternativeEducation Management According to Social Marketing Concept that Affects to Quality of Life of Undergraduate Students in Thaksin University, Songkhla Campus.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pawin 00210628.pdf47.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.