Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นิรันดร์ จุลทรัพย์ | th_TH |
dc.contributor.advisor | อนิวัช แก้วจำนงค์ | th_TH |
dc.contributor.author | ภวินท์ ฤทธิ์ณรงค์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2021-09-28T04:56:27Z | - |
dc.date.available | 2021-09-28T04:56:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/151 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การศึกษาเพื่อพัฒนาทรัพยากรมนุษย์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559. | th_TH |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยทักษิณ | th_TH |
dc.subject | การศึกษาขั้นอุดมศึกษา -- การศึกษาและการสอน | th_TH |
dc.title | การจัดการศึกษาตามแนวคิดทางการตลาดเพื่อสังคมที่มีผลต่อคุณภาพชีวิตของนิสิตระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยทักษิณ วิทยาเขตสงขลา | th_TH |
dc.title.alternative | Education Management According to Social Marketing Concept that Affects to Quality of Life of Undergraduate Students in Thaksin University, Songkhla Campus. | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pawin 00210628.pdf | 47.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.