DSpace Repository
ผลการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิคการเรียนรู้ร่วมกันและกิจกรรมโครงงานวิทยาศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และเจตคติทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Login
DSpace Home
→
Faculty / Faculty Establishment Project
→
Faculty Of Education
→
Theses
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ผลการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิคการเรียนรู้ร่วมกันและกิจกรรมโครงงานวิทยาศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และเจตคติทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
ฮุสนา บิลังโหลด
URI:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/402
Date:
2015
Description:
ปริญญานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.
Show full item record
Files in this item
Name:
Husna 00210606.pdf
Size:
12.45Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Theses
[334]
วิทยานิพนธ์, ดุษฎีนิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register