Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอมลวรรณ วีระธรรมโมth_TH
dc.contributor.advisorชัชวีร์ แก้วมณีth_TH
dc.contributor.authorจิตต์โสภิณ สุธีบุตรth_TH
dc.date.accessioned2024-02-28T05:05:00Z-
dc.date.available2024-02-28T05:05:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/810-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยทักษิณ,2563.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนth_TH
dc.subjectการเรียนรู้th_TH
dc.subjectความคิดและการคิดth_TH
dc.subjectวิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- การตัดสินใจth_TH
dc.titleผลของการจัดการเรียนรู้โดยใช้กระบวนการเรียนรู้ 5 STEPs (QSCCS) ร่วมกับเทคนิคผังกราฟิก ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน และทักษะการคิดวิเคราะห์ทางวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6th_TH
dc.title.alternativeThe Result of Learning Management Using The 5 STEPs (QSCCS) Learning Process with Graphic Diagram Techniques on Academic Achievement and Scientific Thinking Skills of Grade 6 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jitsopin Suteebut 00220579.pdf60.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.