Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอมลวรรณ วีระธรรมโมth_TH
dc.contributor.advisorวิทวัฒน์ ขัตติยะมานth_TH
dc.contributor.authorทิพาภรณ์ บุญสุขth_TH
dc.date.accessioned2024-02-13T08:30:26Z-
dc.date.available2024-02-13T08:30:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/795-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม. (หลักสูตรและการสอน)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2564.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนth_TH
dc.subjectทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์th_TH
dc.subjectวิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะหาความรู้ร่วมกับเทคนิคผังกราฟิกที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ และความสามารถในการคิดวิเคราะห์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3th_TH
dc.title.alternativeThe Results of Using Inquiry Cycle with Graphic Organizer Technique on Scientific Learning Achievement and Analytical Thinking Abilities of Third-Grade Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tipaporn Bunsuk 00220506.pdf44.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.