Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเรืองวิทย์ เกษสุวรรณth_TH
dc.contributor.advisorนัยนา เกิดวิชัยth_TH
dc.contributor.authorมติ เจริญศิริth_TH
dc.date.accessioned2024-01-03T03:01:12Z-
dc.date.available2024-01-03T03:01:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/777-
dc.descriptionดุษฎีนิพนธ์(ปร.ด.(รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2558.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectบริการลูกค้า -- การควบคุมคุณภาพth_TH
dc.subjectการควบคุมคุณภาพth_TH
dc.subjectบริการสาธารณะth_TH
dc.titleการพัฒนาตัวชี้วัดและแม่แบบการวัดคุณภาพการบริการในระดับอำเภอ กรณีศึกษาหน่วยงานภาครัฐในจังหวัดมหาสารคามth_TH
dc.title.alternativeDevelopment of Indicators and Models of Service Quality at District Level A Case Study of Government Agencies in Mahasarakham Province.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mati Charoensiri 00220373.pdf32.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.