Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวัลลภา เชยบัวแก้ว คชภักดีth_TH
dc.contributor.advisorสมเกียรติยศ วรเดชth_TH
dc.contributor.authorอนุชิต ชุมคงth_TH
dc.date.accessioned2022-12-01T09:57:11Z-
dc.date.available2022-12-01T09:57:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/565-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (วท.ม.(การจัดการระบบสุขภาพ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2560.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectมหาวิทยาลัยทักษิณ. ศูนย์การแพทย์,th_TH
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- วิจัยth_TH
dc.subjectบริการทางการแพทย์th_TH
dc.titleความคาดหวังและการรับรู้คุณภาพบริการของผู้รับบริการศูนย์การแพทย์ มหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.title.alternativeCustomer Expectations and Perceptions of Service Quality Provided by Thaksin University Medical Center.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anuchit Chumkong 00209263.pdf17.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.