Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนพมาศ ปักเข็มth_TH
dc.contributor.advisorสิรยา สิทธิสารth_TH
dc.contributor.authorวทัญญู ชูประจิตต์th_TH
dc.date.accessioned2022-12-01T07:36:33Z-
dc.date.available2022-12-01T07:36:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/553-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วท.ม. (เทคโนโลยีสารสนเทศ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectการท่องเที่ยวth_TH
dc.subjectเครือข่ายสังคมออนไลน์th_TH
dc.subjectสื่อสังคมออนไลน์ -- ไทยth_TH
dc.titleการจำแนกประเภทและวิธีการคัดเลือกคุณลักษณะสำหรับการสนับสนุน การวิเคราะห์ความรู้สึกต่อสถานที่ท่องเที่ยวไทยth_TH
dc.title.alternativeThailand Tourist Attraction Classification and Feature Selection Method for Supporting Sentiment Analysis.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Watanyu Chuprajit 00214317.pdf38.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.