Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/543
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ศิริรัตน์ สังข์สุวรรณ | th_TH |
dc.contributor.advisor | อิศราวุธ อ่อนน้อม | th_TH |
dc.contributor.author | มงคล กีรติไกรนนท์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2022-11-29T04:16:23Z | - |
dc.date.available | 2022-11-29T04:16:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/543 | - |
dc.description | ดุษฎีนิพนธ์(ปร.ด.(รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2559. | th_TH |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยทักษิณ | th_TH |
dc.subject | ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ | th_TH |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | th_TH |
dc.subject | บริการลูกค้า | th_TH |
dc.title | การพัฒนาการให้บริการของท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ | th_TH |
dc.title.alternative | The development of Suvarnabhumi Airport services. | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mongkol Keeratikrainont 00215848.pdf | 42.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.