Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorนิจกานต์ หนูอุไรth_TH
dc.contributor.authorพิมพ์ใจ ลิ่มวัฒนาth_TH
dc.date.accessioned2022-11-24T08:35:57Z-
dc.date.available2022-11-24T08:35:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/483-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectโรงแรม -- ไทย (ภาคใต้)th_TH
dc.subjectการจัดการโรงแรมth_TH
dc.titleการรับรู้ภาพลักษณ์และคุณภาพบริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่ใช้บริการโรงแรมระดับ 3 ดาว ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาth_TH
dc.title.alternativePerceived Image and Service Quality Affecting Thai Tourists' Loyalty of Three - Star Hotels at Hatyai District in Songkhla Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pimjai 00210715.pdf6.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.