Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสมภพ อินทสุวรรณth_TH
dc.contributor.advisorนวลพรรณ วรรณสุธีth_TH
dc.contributor.authorอาตีเก๊าะห์ บาโงth_TH
dc.date.accessioned2022-04-19T04:52:48Z-
dc.date.available2022-04-19T04:52:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/406-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2561.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectพืช -- การขยายพันธุ์th_TH
dc.subjectวิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)th_TH
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะหารความรู้ 5 ขั้น (5E) ร่วมกับการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค STAD ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถในการวิเคราะห์ เรื่อง การสืบพันธุ์ของพืชของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5th_TH
dc.title.alternativeEffects of Learning Management Using the Inquiry Technique (5E) Combination with Cooperative Learning : Student Teams Achievement Division Technique and the Critical Thinking Ability Unit Reproduction of Plants of Prathomsueksa 5 Studentsth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arteekoh 00209355.pdf6.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.