Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนินนาท์ จันทร์สูรย์th_TH
dc.contributor.advisorนพเก้า ณ พัทลุงth_TH
dc.contributor.authorกฤษณา นินทรกิจth_TH
dc.date.accessioned2022-02-10T06:11:50Z-
dc.date.available2022-02-10T06:11:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/403-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(การสอนวิทยาศาสตร์ คณิตศาสตร์ และคอมพิวเตอร์)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectเคมี -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.titleผลการจัดกิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้กระบวนการสืบเสาะหาความรู้ 5 ขั้น ร่วมกับสื่อแบบจำลอง เรื่องปริมาณสัมพันธ์ ต่อความเข้าใจทางเคมีระดับจุลภาคของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4th_TH
dc.title.alternativeEffect of Using 5E Inquiry-based Lesrning Incorporated with Concrete Model on Stoichiometry to Chemical Understanding of Submicroscopic level for Matthayomsuksa 4 Students.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kritsana Nintrakit 00209222.pdf7.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.