Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรจันทร์ ศิริโชติth_TH
dc.contributor.advisorวาสนา สุวรรณวิจิตรth_TH
dc.contributor.authorมูฮำหมัดกิสตีย์ กีโต๊ะth_TH
dc.date.accessioned2022-01-07T09:06:16Z-
dc.date.available2022-01-07T09:06:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.tsu.ac.th/xmlui/123456789/341-
dc.descriptionปริญญานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการธุรกิจ)) -- มหาวิทยาลัยทักษิณ, 2562.th_TH
dc.language.isoth_THth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยทักษิณth_TH
dc.subjectธนาคารอิสลาม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการth_TH
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการth_TH
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างคุณภาพบริการกับบทบาทสหกรณ์อิสลามในอำเภอเมือง จังหวัดปัตตานี ในการพัฒนาเศรษฐกิจและสังคมของสมาชิกth_TH
dc.title.alternativeRelationship between Service Quality and Roles of Islamic Cooperatives at Mueang District in Pattani Province in Its Members' Economic and Social Development.th_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muhammadkistee 00209386.pdf146.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.